• Home
  • » Parduodama viena didžiausių tvarių produktų e-parduotuvių Lietuvoje

Parduodama viena didžiausių tvarių produktų e-parduotuvių Lietuvoje

2022 7 birželio
images
images
images
images
thumbnailthumbnailthumbnailthumbnail
Aprašymas:

Po 3 metų kruopštaus auginimo, tačiau pasikeitus gyvenimo aplinkybėms, ieškome naujo/os savininko/ės vienai didžiausių ekologiškų parduotuvių ir prekės ženklų Lietuvoje „Nula“ (www.nula.shop).

Nulą pradėjome iš didelio noro sukurti vieną stotelę kokybiškiems ir tvariems, be vienkartinio plastiko, zero waste gaminiams atrasti ir taip palengvinti ekologiškesnės gyvensenos prisijaukinimą Lietuvoje.

Šiuo metu Nula yra kone didžiausią pasirinkimą turinti tvarių produktų el.parduotuvė Lietuvoje:

• Virš 300 skirtingų tvarių produktų (higienos, virtuvės priemonės, kasdieniai daiktai, drabužiai).
• Aktyvi ir lojali bendruomenė (~ 40% sugrįžtančių klientų).
• Visus 3 metus nuolat auganti apyvarta.
• Įmonė veikianti pelningai.
• Kokybiškos ir atrinktos prekės.
• Puikūs santykiai su tiekėjais visame pasaulyje.
• Puikūs santykiai ir partnerystės su aktyviais nuomonės formuotojais.
• Visos reikalingos integracijos, palengvinančios atsiskaitymą, siuntimą ir plėtrą.
• Partnerystė su 3PL – sandėliavimą ir prekių išsiuntimą užtikrina patikimi partneriai.
• Tolimesniems plėtros etapams paruoštas verslas, atliepiantis ilgalaikes tendencijas, rodančias, kad tvarių produktų paklausa tik didės, o klientai vis atidžiau rinksis prekes, atsižvelgiant į jų tvarumo kriterijus.
• Low maintenance verslas – „Nula“ auginama dviejų MB narių.

PARDUODAMA:

Mažoji bendrija, į kurią įeina:
• Stiprus tvarios gyvensenos entuziastams bei palaikytojams Lietuvoje puikiai žinomas prekės ženklas „Nula“.
• Elektroninė parduotuvė Shopify platformoje su mokėjimų integracijoms, siuntimo integracijomis (sutartys su DPD, LPexpress, Lietuvos paštu bei galimybe šį kurjerių tinklą plėsti), likučių valdymo ir marketingo integracijomis.
• Komunikacijos su esamais ir potencialiais klientais priemonės: socialinių tinklų paskyros Facebook ir Instagram (~20.000 sekėjų), naujienlaiškių siuntimo sistemos paskyra ir kt.
• Prekių atsargos (savikaina tikslinama derybų etape).
• Įmonės turimas tiekėjų tinklas.
• Prekės ženklo atnaujinimo projektas – modernus, tvarių produktų rinkoje Europoje itin išsiskiriantis, su geriausiais Lietuvos prekės ženklų konsultantais kurtas naujo prekės ženklo projektas, paruoštas įgyvendinimui.
• Paruoštas verslo aprašymas bei, atskirai sutarus sąlygas, mūsų konsultavimas kuo sklandesniam verslo perėmimui.

TENDENCIJOS, ATEITIES PROGNOZĖS

Tyrimai rodo, kad ~70% žmonių per pandemiją tapo sąmoningesni klimato krizės klausimams, o 40% planuoja tvaresnę gyvenseną ir priemones jai. Investicijos į tvarius sprendimus bei visuomenės ir politikos palaikymas tvariems sprendimams tik auga.

Taip pat, auga ir elektroninės prekybos sektorius. Atsižvelgiant į „Intrum“ atliktą tyrimą, Lietuvoje vartotojai yra tarp labiausiai linkusių pirkti internetu visoje Europoje. Maždaug pusė (48 proc.) Lietuvos gyventojų teigia, kad ir panaikinus su Covid-19 susijusius suvaržymus didžiąją dalį savo pirkinių ketina ir toliau įsigyti internetu.

PLĖTROS GALIMYBĖS

• Galimybė plėtoti parduotuvę ir prekės ženklą kitose šalyse.
• Galimybės plėstis į B2B sektorių, tampant prekės ženklų platintojais, plečiant verslo dovanų kategorijas ir pan.
• Galimybė ir toliau didinti produktų pasirinkimą ir plėsti pasiūlą B2C sektoriui.
• Galimybė prekybą perkelti į fizines erdves.

KONTAKTAI

hi@nula.shop
+370 626 03734
www.nula.shop

KAINA

Derinama kontaktais viršuje.

Kontaktai
El. paštas: hi@Nula.shop
Kategorija:   
Shedule a Test Drive
[dhvc_form id="2578"]
Apply For TradeIn With Us
[dhvc_form id="2578"]
Siųsti

Send message to Author_1654602978