• Parduodamas kosmetikos verslas, turintis aiškų išskirtinumą ir atpažįstamumą rinkoje.
• Parduodamas prekinis ženklas ir kita intelektinė nuosavybė, produktų receptūros, el. parduotuvė, dokumentacija ir kt., leisianti klientui nedelsiant pradėti prekybą ir generuoti pajamas.
• Patirtis tiek B2B, tiek B2C kanaluose, įskaitant ankstesnius pardavimus per didžiuosius Lietuvos ir tarptautinius tinklus.
• Dokumentuotos produktų formulės, techniniai aprašai ir atitikties dokumentacija.
• Gamybos žinios ir įmonei priklausanti nesudėtinga įranga, suteikiantys lankstumą tęsti užsakomąją gamybą Lietuvos gamykloje arba perkelti ją pas pirkėjo pasirinktą gamybos partnerį arba pas save.
• Skaitmeninis turtas: Shopify el. parduotuvė, profesionali nuotraukų ir vaizdo įrašų biblioteka, socialinių tinklų paskyros ir el. pašto prenumeratorių bazė.
• Parduodama atskirai nuo UAB.
________________________________________
Veikla
Produktai istoriškai buvo gaminami savo gamykloje, turint pilną atitikties dokumentaciją, techninius procesus ir produktų specifikacijas. Parduodamos visos formulės, saugos dokumentai ir gamybos instrukcijos yra įtrauktos. Įmonei priklauso priklauso nesudėtinga gamybos įranga, šiuo metu esanti gamybos partnerio patalpose. Tolimesnis gaminimas pas tą patį partnerį priklauso nuo susitarimo su gamintoju, tačiau esami įrankiai ir dokumentacija leidžia gana greitai pradėti darbą su nauju gamybos partneriu arba perkelti pas save. Žaliavų ir pakuočių tiekėjų kontaktai yra dokumentuoti ir perduodami, todėl pirkėjas gali savarankiškai atkurti tiekimo grandinę.
________________________________________
Klientai
Verslas turi sukauptą patirtį tiek B2B, tiek D2C kanaluose. D2C. Veikia aktyvi Shopify el. parduotuvė su nuolatiniais pardavimais ir augančia tiesioginių klientų baze. Istoriškai D2C kanalas generavo apie 100 tūkst. eurų metinių pajamų ir išlieka aktyvus, turintis nuolatinę paklausą. Yra didelis neišnaudotas augimo potencialas per kryptingą rinkodarą, konversijų optimizavimą ir naujų produktų kūrimą. Parduodama Shopify parduotuvę, naujienlaiškio platforma, socialiniai tinklai ir paruoštų naudoti kūrybinių išteklių biblioteka (nuotraukos, vaizdo įrašai, reklaminė medžiaga), kas leis nedelsiant tęsti ir plėsti D2C veiklą.
B2B: produktai anksčiau buvo parduodami tinkluose ir platintojams Lietuvoje ir Europoje. Dalis didmeninių klientų šiuo metu vis dar aktyvūs, kiti galėtų būti iš naujo įtraukti pirkėjo pastangomis.
________________________________________
Finansai
Verslui būdingas sezoniškumas, tipiškas kosmetikos sektoriui. Istorinės didžiausios metinės pajamos buvo pasiekusios apie 470 tūkst. Eurų. Šiuo metu metinės pajamos siekia apie 200 tūkst. eurų, po sąmoningo masto ir veiklos kaštų sumažinimo. Iki 2025 m. pavasario verslas patyrė veiklos nuostolių, daugiausia dėl plėtros, didesnių fiksuotų sąnaudų ir apyvartinių lėšų trūkumo. Šiemet veikla buvo stabilizuota, pastaruosius 6 mėn. veikia “ant nulio” ar su nedideliu pelningumu. Didesniam pelningumui reikia optimizuoti pastoviuosius kaštus, turėti lėšų investuoti į rinkodarą bei produktų atsargas, ir plėsti el. parduotuvės veiklą. Grynasis pelningumas yra 60-80%.
Pavyzdžiui, per pastaruosius mėnesius paklausa viršijo turimas atsargas, kurių įmonė negalėjo iš anksto įsigyti dėl lėšų trūkumo, todėl buvo prarasta mažiausiai apie 50 tūkst. eurų potencialių pajamų, nes nebuvo galimybės iš anksto pagaminti ir sukaupti pakankamo kiekio produktų. Tai rodo apyvartinių lėšų trūkumą, o ne paklausos stoką. Turint pakankamus resursus atsargų planavimui, rinkodarai ir kanalų plėtrai, pirkėjas su esama infrastruktūra ar kapitalo prieiga būtų geriau pasirengęs auginti verslą pelningai.



